Hejka wszystkim Ostatnio miałem Octą małą stłuczkę no i teraz takie (chyba) głupie pytanie do Was W jaki sposób zdjąć błotnik w mojej Octavce? Odkręciłem śruby z góry, plastikowe nadkole i zostało mi od strony dzrzwi. I tutaj jest problem bo nie bardzo wiem jak się za to wziąć Odpowiedzi na to niestety za bardzo nie mogłem znaleźć :/ Może ktoś pomóc? Pozdro Misiek.
misi3k, od drzwi powinieneś mieć osłony plastikowe z gumkami uszczelniającymi ( przykręcane nakrętkami na klucz 10, montowane od wewnątrz nadkola) . sam błotnik jest też przykręcony nakrętkami na 10
www.k-mot.pl
Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
Autoholowanie.
Robert Kulma
Dzięki wielkie za odp, już sobie poradziłem, przy piwku i ze znajomymi daliśmy radę
Teraz mam pytanie, może też głupie ale może pomoże ktoś
Tak jak pisałem zaliczyłem "małą" stłuczkę Octą :/ Załatwione są oba błotniki, zderzak, kierunki, zagnieciony delikatnie ten pas pod zderzakiem, rozerwany IC, delikatnie zarysowana i wgnieciona maska, zarysowane dzrzwi od kierowcy No i oczywiście plastiki i mocowania które znalazły się na drodze między lampą a kołem. Chyba tyle Miałem zamiar ściągnąć anglika w kolorze i wrzucić do siebie co mi brak lub kupić części w kolorze. Bo jak miałbym kupować + malowanie każdego elementu to niezbyt fajnie mi wyjdzie :/ No i teraz pytanie czy czarny występował tylko w jednym odcieniu czy coś się zmieniało na przestrzeni lat? Moja Octawka to '99, nie bardzo wiem jak znaleźć oznaczenie koloru A może ktoś ma jeszcze jakiś inny pomysł na w miarę umiarkowaną w cenie naprawę? Albo miałby takie części do sprzedania? Dzięki z góry za odpowiedzi
Pzdr Misiek
[ Dodano: Pią 06 Sie, 10 13:55 ]
A zapomniałbym z uszkodzeń jeszcze zawieszenie prawy przód, jeszcze nie wiem co konkretnie, na pewno drążek kierowniczy jest w dość powiedzmy, nienaturalnej pozycji
Komentarz